25 Ağustos 2013 Pazar

Acil para lazım nerden bulurum?

acil para

Borç istemekten sıkıldınız mı? Bankalar size kredi vermiyor mu? Kredi veren bankaların ödeme şekilleri size uymuyor mu ? Öyleyse ilacınız burada ! Bank pozitif tüm bu saydığım maddeleri size sağlıyor ve üstelik sizden komisyon dahil hiçbir ekstra ücret talep etmiyor! Ülkemizde ve dünyada gelişen krizler, eskiden lüks sayılan araçların artık ihtiyaç haline gelmesi ve bu gibi gelişmelere yetişemiyor musunuz ?


‘Acil para lazım nerden bulurum’ diye düşünmek yerine hemen Bank pozitife başvurun. Bu güne kadar bildiğiniz tüm banka işlemlerini unutun ! Bank pozitif size pozitif bankacılık sunuyor ! Sizin için tüm işlemlerinizi yapıyor ve paranız hesabınıza hemen yatıyor.
Yapmanız gereken tek şey başvuru formunu inceleyip doldurmak. Sonrasında hesabınızdaki parayı nasıl kullanacağınızı düşünün.

50 yorum:

  1. arkadaşlar acil nakit paraya ihtiyacım var bunun için de her türlü işi yapmaya hazırım.05415150205

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba uğur bey sqandal19o3@gmail.com email atabilirsiniz

      Sil
    2. Banaulasabilirmisi iz nasty ocelik27@hotmail. Com

      Sil
    3. Aşağıdaki bilgileri doldurup gereken evrakları krediverilir@hotmail e mail olarak yollamanız halinde en geç 7 iş günü içinde tarafınıza sonuç bildirilecektir.

      Eksik evrakla malesef işleme alamamaktayız.

      1)Kimlik Fotokopisi
      2)Maaş bordrosu (Sebest çalısanlar için vergi levhası fotokopisi ile gelir matrahlarınız )
      3)Şirketinizin imza sirküleri

      Ad Soyad:
      Tc No:
      Doğum Tarihi:
      Maaş Geliri:
      Cep numaranı:
      İkamet semtiniz:
      Kredi borclarınız:
      Kredi kartı borclarınız:
      İstediğiniz tutar:

      Kredinizin zorluk derecesıne gore (KKB niz, bankalar ile olan durumunuzun derecesine göre) yuzde 15, maksimum yuzde 20 oranında hizmet bedeli alınmaktadır, önceden para talep edilmez.

      Sil
    4. Bana bi ulasirmisiniz 10.000 liraya ihtiyacim var. gzdpkts@windowslive.com

      Sil
    5. ACİL 10000 LİRAYA İHTİYACIM VAR YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ 36 AY VADE İLE ÖDEME YAPARIM 05422645130

      Sil
    6. Bana Acil 150 TL Lazım Lütfen Yardım Edin Ayda 50 TL Olarak Geri Öderim

      Sil
    7. MERHABALAR KREDİ PROBLEMİ YASAYAN ARKADASLARA YÜZDE YÜZ GARANTİLİ KREDİ CIKARIYORUZ KREDİ SKORUNUZ DÜSÜK SSK PROBLEMİ YASIYORSUNUZ YADA KARA LİSTEDESİNİZ YADA İKİ ÜC KREDİNİZ VAR TEKRAR İHTİYAC DUYDUNUZ HİC SORUN DEGİL FİRMAMIZIN GUVENCESI VE POLİTİKASIYLA KREDİNİZİ SADECE İKİ SAAT İCİNDE TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN ONAYLATIP SİZİN KULLANICAGINIZ SEKLE GETİRMEKTEYİZ BUNU NASILMI YAPMAKTAYIZ HER BANKANIN KENDISINE GORE KRİTERİ VARDİR VE CALISTIGIMIZ BANKALARDAN UYGUN OLANINI KULLANIP KREDİ PROBLEMINIZI ASIYORUZ HEMDE AYNI GÜN TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN 2 SAATE HAZIR KREDİ ÜCRETLENDİRMEMİZ SOYLEDİR MEVCUT DOSYA PARASI PEŞİN ALİNİR KREDİ KULLANIMA GETİRİLİR VE CEKİLDİKTEN SONRA YÜZDE 5 KOMİSYON ODEMESİ ALINIR YÜKSEK KOMİSYONLU TEFECİLERDEN DEGİL BU İŞİ GERCEKTEN YAPAN FİRMAYIZ AYRICA LÜTFEN GEREKSİZ KİSİLER ARAYİP RAHATSIZ ETMESINLER BU KİSİLER HAKKINDA YASAL İSLEM UYGULANICAKTIR LÜTFEN CİDDİ VE KREDİYE İHTİYAC DUYAN KİSİLER HEMEN OZAN BEY İLE GORUSSUNLER İLETİŞİM : 0531 393 91 93 … İLETİŞİM : 0531 393 91 93 …

      Sil
    8. Izmirde görslebileceğim bayanlara borc veririm. X4izmir35@hotmail.com adresinden iletisime gecebilirsiniz

      Sil
    9. 5000 liraya kadar izmirde ikamet eden bayanlara borc veririm. Iletisim bilginizi x4izmir35@hotmail.com adresine yollayin. En kisa sürede dönüş yaparım

      Sil
  2. Am xavi Gerad jude, Aiicco inssurance plc bir temsilcisi.
    Size bir kredi ihtiyaci varsa bugün e-posta yoluyla bugün bize ulasin, istediginiz kredi ile size yardimci olabilir:
    (xavigeradloanfirm@yahoo.com)
    Yilbasi kredileri% 3 faiz orani sadece avelable vardir. Ciddi basvuran, ancak daha fazla bilgi için irtibata geçiniz. Biz renging krediler
    sunuyoruz
    3000 sadece US $ Euro ve pound 50,000.000 için.
    Biz dahil kredi her türlü teklif
    Bireysel krediler:
    Isletme Kredileri:
    Ögrenci Kredileri:
    Insaati krediler:
    Ev kredileri:
    Is expandsion krediler:
    Borç konsolidasyonu kredi:
    Biz hizli ve dinamik test edilmis ve güvenilir bulunmaktadir.
    Daha fazla bilgi için (xavigeradloanfirm@yahoo.com): E-posta Iletisim.

    Sr Gerad jude görüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana acil para lazim
      Bunun icin ne yapmam grrrkiyorsa yaparim
      0542 638 7085

      Sil
    2. 15000 .20000 tl kredıye ihtiyacım var yardımcı olusanız sevınırım

      Sil
  3. evli 2 çocuk annesiyim çok zordayız 10000 tl ihtiyacımız var banka gösterdiğimiz maaşla vermiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cYasemin hanım sqandal19o3@gmail.com email atabilirsiniz

      Sil
    2. Sakın Yasemin hanım inanmayın .Parayı alıyor geri vermiyor.

      Sil
    3. MERHABALAR KREDİ PROBLEMİ YASAYAN ARKADASLARA YÜZDE YÜZ GARANTİLİ KREDİ CIKARIYORUZ KREDİ SKORUNUZ DÜSÜK SSK PROBLEMİ YASIYORSUNUZ YADA KARA LİSTEDESİNİZ YADA İKİ ÜC KREDİNİZ VAR TEKRAR İHTİYAC DUYDUNUZ HİC SORUN DEGİL FİRMAMIZIN GUVENCESI VE POLİTİKASIYLA KREDİNİZİ SADECE İKİ SAAT İCİNDE TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN ONAYLATIP SİZİN KULLANICAGINIZ SEKLE GETİRMEKTEYİZ BUNU NASILMI YAPMAKTAYIZ HER BANKANIN KENDISINE GORE KRİTERİ VARDİR VE CALISTIGIMIZ BANKALARDAN UYGUN OLANINI KULLANIP KREDİ PROBLEMINIZI ASIYORUZ HEMDE AYNI GÜN TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN 2 SAATE HAZIR KREDİ ÜCRETLENDİRMEMİZ SOYLEDİR MEVCUT DOSYA PARASI PEŞİN ALİNİR KREDİ KULLANIMA GETİRİLİR VE CEKİLDİKTEN SONRA YÜZDE 5 KOMİSYON ODEMESİ ALINIR YÜKSEK KOMİSYONLU TEFECİLERDEN DEGİL BU İŞİ GERCEKTEN YAPAN FİRMAYIZ AYRICA LÜTFEN GEREKSİZ KİSİLER ARAYİP RAHATSIZ ETMESINLER BU KİSİLER HAKKINDA YASAL İSLEM UYGULANICAKTIR LÜTFEN CİDDİ VE KREDİYE İHTİYAC DUYAN KİSİLER HEMEN OZAN BEY İLE GORUSSUNLER İLETİŞİM : 0531 393 91 93 … İLETİŞİM : 0531 393 91 93 …

      Sil
  4. Merhaba,
    Acil 13000 TL ye ihtiyacım var. 36 veya 48 ayda geri ödemesini düzenli şekilde yaparım. Cevap bekliyorum. 10-15 gün içinde halletmem gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sqandal19o3@gmail.com email atabilirsiniz

      Sil
    2. Seni yalancı seni.Sen önce milletten aldığın paraları ver.

      Sil
  5. adım hakan kredi çekemkte yardımcı oluyorum kimseden ön görşemeden para talep etmiyorum ekegimi yapıyorum kimsenn ekmegiyle oynamıyorum kimin duası kinin hellaligi yetiyo bize sigortalı sgiortasız emkli faketmiyo aramnız yetrli itibat için 05454772450

    YanıtlaSil
  6. slm, ben turan; 30.000-50.000.-TL senet karşılığı 36 ay vade olarak nakit ihtiyacım var. ön ödeme isteyen kimse aramasın. yardımcı olacak biri/birileri arasın ltf. tefeci de olabilir. 544 244 02 24

    YanıtlaSil
  7. selam ismim hande acil 20.000tl le 30.000 tl arası paraya ihtiyacım var bankalarla ilgili sorunlarım yüzümden kredi alamıyorum. faiz vs önemli değil acil irtibat kurun performdans@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba çağla ben
    Cok acil 8000 liraya ihtiyacim var.taksitle odeyebilirim.kendim kredi cekemiyorum.yardimci olursaniz acil sevinirim.sal.yuka@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. çok acil 1000 tl ihtiyacım var. yeni nişanlandım ve çok sıkıştım. işyerinde yeni oldugum için bankalar kredi vermiyor. yardım edebilecek veya fikir verebileceklerin yardımlarını bekliyorum. ankarada oturuyorum. telefon numaram 0541 893 2338. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. bugün için çok acil kredi çekecek yada faizle borç verecek birine ihtiyacım var 7000 tl ye ihtiyacım var kredi çekecek kişi kredi taksitlerini ben bankaya yatan maaşımdan otamatik ödemeye bağlıcam lütfen çok acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABALAR KREDİ PROBLEMİ YASAYAN ARKADASLARA YÜZDE YÜZ GARANTİLİ KREDİ CIKARIYORUZ KREDİ SKORUNUZ DÜSÜK SSK PROBLEMİ YASIYORSUNUZ YADA KARA LİSTEDESİNİZ YADA İKİ ÜC KREDİNİZ VAR TEKRAR İHTİYAC DUYDUNUZ HİC SORUN DEGİL FİRMAMIZIN GUVENCESI VE POLİTİKASIYLA KREDİNİZİ SADECE İKİ SAAT İCİNDE TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN ONAYLATIP SİZİN KULLANICAGINIZ SEKLE GETİRMEKTEYİZ BUNU NASILMI YAPMAKTAYIZ HER BANKANIN KENDISINE GORE KRİTERİ VARDİR VE CALISTIGIMIZ BANKALARDAN UYGUN OLANINI KULLANIP KREDİ PROBLEMINIZI ASIYORUZ HEMDE AYNI GÜN TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN 2 SAATE HAZIR KREDİ ÜCRETLENDİRMEMİZ SOYLEDİR MEVCUT DOSYA PARASI PEŞİN ALİNİR KREDİ KULLANIMA GETİRİLİR VE CEKİLDİKTEN SONRA YÜZDE 5 KOMİSYON ODEMESİ ALINIR YÜKSEK KOMİSYONLU TEFECİLERDEN DEGİL BU İŞİ GERCEKTEN YAPAN FİRMAYIZ AYRICA LÜTFEN GEREKSİZ KİSİLER ARAYİP RAHATSIZ ETMESINLER BU KİSİLER HAKKINDA YASAL İSLEM UYGULANICAKTIR LÜTFEN CİDDİ VE KREDİYE İHTİYAC DUYAN KİSİLER HEMEN OZAN BEY İLE GORUSSUNLER İLETİŞİM : 0531 393 91 93 … İLETİŞİM : 0531 393 91 93 …

      Sil
  11. izmirde yokmu tefecılık yapan senetle para veren kardesım varsa bana ulaşsın lütfen yaaa 05462752451 20000 tl ıhtıyac var

    YanıtlaSil
  12. acil 20000 lira lazım.yardımcı olana senet yaparım ne gerekirse yaparım.05319075347

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    bankalarda sorunu olan kara listeye takibe girmiş kişilere nasıl kredi çıkatıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar buradan gerçekten yardım alan yada kredi çıkartıyorum diyen kişilerle irtibata geçip gerçekten işini çözdüren oldu mu çok merak ediyorum. özel sektörde çalışıyorum. 20 bine ihtiyacım var. skorum berbat durumda. Allah kimseyi çaresiz bırakmasın. yardımcı olan bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. merhabalar bana acil 10000tl lazım düzenli ödeme yaparım kart kullanmıyorum nakıt lazım.. komısyon verırım. faızıne razıyımm. su adrese mail atın lütfen acillllllllll hazal_deli_gonul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba acil olarak hemde çok acil 10000 tl nakit ihtiyacım var faiz oranı hiç önemli değil 0 541 225 08 61

    YanıtlaSil
  17. Merabalar cok acil uc bin liraya ihtiyacım var yardim rdecek kisiler lutfen cagri atsinlar ben ararim 553 504 88 00

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sitedeki sinan dogan serefsizine inanmayin .dolandiricinin ta kendisi.noter masrafi duye para aliyo sonra kayip.

      Sil
  18. Arkadaşlar evkredisi kullandim 2aydir isten parami alamadim başka ise badladim.2 taksidimi odeyemedim acilen 3 bin tleye ihtiyacim var taksit ki bir biçimde odeyebilirim.eeğer toplu biçimde isterseniz veremem iletişim no huseyin 05366930848

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABALAR SSK PROBLEMİNİZİ KREDİ SKORUNUZU YADA KREDİ KART KULLANMİYORSUNUZ DİYE KREDİ ALAMİORSANIZ COZUM BİZDE FİNANSAL FİRMAMIZ VE DESTEGİMİZLE YANINIZDAYIZ HEMDE 3 SAAT İÇİNDE KREDİNİZ HAZIR HALE GETİRİYORUZ SADECE MERKEZ BANKASINDAN KARA LİSTEDE OLAN KİŞİLERE YARDIMCI OLAMIYORUZ EV HANIMLARINA YADA BANKA İLE SORUNLARINIZI COZUYORUZ İHTİYAC KREDİSİNDE MİNİMUM 15.000 MAXİMUM 50.000TL TASIT KREDİSİ MAXİMUM 150.000 KONUTKREDİSİ MAXİMUM 300.000TL KREDİNİZİ KULLANMANIZI SAGLIYORUZ SUBE ONAYLİ KREDİNİZİ ALMAK İCİN HEMEN : 0531 393 91 93 CEP NUMARAMA ULAŞIN… SACMA SORULAR SORMAK ICIN ARAMAYINIZ… CİDDİ OLANLARA KREDİ KULLANDIRILACAKTIR ANKARA İSTANBUL VE İZMİR HAFTASONU ACİK AVM ALİSVERİS MERKEZLERİNDEKİ SUBELERDENDE KREDİLERİ KULLANDIRILIR ŞİRKET OLDUGUMUZ İCİN GUVENİLİRİZ BURDAKİ DOLANDIRICILARA YEM OLMAYİP BİZİMLE CALISMAK ICIN OZAN KESKİN : 0531 393 91 93 ARAYINIZ…

      Sil
  19. 5000 liraya kadar izmirde ikamet eden bayanlara borc veririm. Iletisim bilginizi x4izmir35@hotmail.com adresine yollayin. En kisa sürede dönüş yaparım. Kendinizden de bahaedin mail de lutfen

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar kredi çekmek isteyenlere yardımcı oluyorum ön görüşmeden katiyeen para almıyorum kırmızı çizgi yiyenler aramasınalr yetr sigortasız sigortalı emekli farketmez itibat için 05352550111 aramanız yetrli

    YanıtlaSil
  21. MERHABALAR KREDİ PROBLEMİ YASAYAN ARKADASLARA YÜZDE YÜZ GARANTİLİ KREDİ CIKARIYORUZ KREDİ SKORUNUZ DÜSÜK SSK PROBLEMİ YASIYORSUNUZ YADA KARA LİSTEDESİNİZ YADA İKİ ÜC KREDİNİZ VAR TEKRAR İHTİYAC DUYDUNUZ HİC SORUN DEGİL FİRMAMIZIN GUVENCESI VE POLİTİKASIYLA KREDİNİZİ SADECE İKİ SAAT İCİNDE TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN ONAYLATIP SİZİN KULLANICAGINIZ SEKLE GETİRMEKTEYİZ BUNU NASILMI YAPMAKTAYIZ HER BANKANIN KENDISINE GORE KRİTERİ VARDİR VE CALISTIGIMIZ BANKALARDAN UYGUN OLANINI KULLANIP KREDİ PROBLEMINIZI ASIYORUZ HEMDE AYNI GÜN TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN 2 SAATE HAZIR KREDİ ÜCRETLENDİRMEMİZ SOYLEDİR MEVCUT DOSYA PARASI PEŞİN ALİNİR KREDİ KULLANIMA GETİRİLİR VE CEKİLDİKTEN SONRA YÜZDE 5 KOMİSYON ODEMESİ ALINIR YÜKSEK KOMİSYONLU TEFECİLERDEN DEGİL BU İŞİ GERCEKTEN YAPAN FİRMAYIZ AYRICA LÜTFEN GEREKSİZ KİSİLER ARAYİP RAHATSIZ ETMESINLER BU KİSİLER HAKKINDA YASAL İSLEM UYGULANICAKTIR LÜTFEN CİDDİ VE KREDİYE İHTİYAC DUYAN KİSİLER HEMEN OZAN BEY İLE GORUSSUNLER İLETİŞİM : 0531 393 91 93 … İLETİŞİM : 0531 393 91 93 …

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar burada kimseden medet ummayın size önerim acil paraya ihtiyacınız varsa hermatec@outlook.com e posta adresine mail gönderin kimseye el açmadan kredi kullanmadan kendi paranızı kazanın haftalık 2000-2500 tl kazanma şansı

    YanıtlaSil
  23. merhaba
    Bir kredi ihtiyacı vardır? Bir banka veya finansal hizmetler şirketi bir kredi reddetti Eğer varsa? Eğer mali yardım gerekir? Faturaları ödemek ya da bir ev satın almak için kredi ihtiyacım var mı? Siz kendi iş istiyorum ve yardıma ihtiyacım var? Eğer bir öğrenci kredi ihtiyacım var mı? % 3 düşük faizli mali yardım almak için bugün bize ulaşın. . happyloanlink@outlook.com: kredi e-posta almak istemiyorsanız ve görmek

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. merhaba
    25000 30000 tl arası kredıye ihtiyacım var 0537 057 57 27 mutlu A.

    YanıtlaSil
  26. Merabalar hasta bir annem var aldigim maasim onun hastane masraflarina gittigi icin taksitlerimi kirami veremedim ev sahibi evden cik diyo 16sina kadar vakit verdi 7000liraya ihtiyacim var senet imzalarim nolur 0538 4375952 bekliyorum nolur

    YanıtlaSil
  27. Selam acil 15 bin tl lazim ciddi olanlar arasin 750 tl aylik odemesini yaparim

    YanıtlaSil
  28. Ben kara lısteyım takıbe düstüm ben benım 20.000 tl ihtıyacım var lütfen bana yardımcı olun allah rızası için senet imza her seye razıyım ben tefeci olur farketmez numaram 0507 496 78 16

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Kendi şirketimizin adına kredi cekıyoruz ve bunun karsılıgında komısyon alıyoruz 20 bin tl ye kadar.

    5 bin tl - 500 komisyon yarısı teminat peşin yarısı krediyi alınca ödenecekdir.

    10 bin tl- 1,000 komisyon yarısı teminat peşin yarısı krediyi ödendiğinde

    15 bin tl- 1500 komisyon yarısı teminat peşin yarısı krediyi ödendiğinde

    20 bin tl-2,000 komisyon yarısı teminat peşin yarısı krediyi ödendiğinde

    Sıkışmayın uLaşın Çözelim.. senetlenakit@gmail.com Mehmet bey

    YanıtlaSil
  30. Slm 10.000 tl ihtiyacım var 5327984115

    YanıtlaSil
  31. Kredi çekme veya yeni kredi kartı çıkarma konusunda sıkıntı yaşıyorsanız, başvurun bir de sizin adınıza biz deneyelim. Kesinlikle ön ödeme yoktur. izmirfinans135@gmail.com

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.